- poskytujeme slevy za platbu v hotovosti a dobírku
- více než 90% zboží okamžitě k odeslání
- maloobchodní prodejci bytového textilu
- hotely, penziony, restaurace
- nemocnice, penziony pro důchodce
- školy, školky
Pravidla ochrany osobních údajů naleznete ZDE
Pro zákazníka (maloobchodníka), který nakupuje zboží přes náš velkoobchod je registrace povinná.
Pokud jste již našim zákazníkem a máme Vás již zaregistrované v naší databázi, stačí vyplnit přihlašovací formulář a bude vám povolen přístup do sekce velkoobchodu, kde můžete objednávat Vámi vybrané zboží za velkoobchodní ceny.
Zákazníci, kteří chtějí od naší firmy objednávat poprvé, se musí zaregistrovat. Po registraci probíhá autorizace. Tento proces může trvat cca 24 hodin. Pro urychlení autorizace prosím zašlete na email Váš živnostenský list.
Více v sekci pravidla ochrany osobních údajů.
Upozorňujeme zákazníky s ŽL, kteří nepodnikají ve stejném nebo alespoň příbuzném oboru, že jim nákup zboží za VOC nemusí být povoleno nebo může být i zpětně odebráno. Tuto skutečnost kontrolujeme prostřednictvím našich obchodních zástupců, kteří se pohybují po celé ČR.
Zákazníkovi, který nepodniká ve stejném nebo příbuzném oboru a nakoupí podvodně zboží za VOC prostřednictvím našeho e-shopu, bude dodatečně dofakturována plná cena a napočítáno penále za každý uplynulý den ode dne vystavení faktury. Toto právo si tímto vyhrazujeme.
Po přihlášení si vytvoříte objednávku. Objednávku můžete vytvořit i telefonicky.
Ze zkušeností z let minulých prosíme v předvánočním období o vytváření objednávek výhradně přes internetový obchod, máte-li tu možnost. Bohužel v tomto období nejsme schopni přijmout všechny telefonické objednávky a nezaručujeme, že všechny objednávky přes telefon budou 100% vyřízeny.
Pro včasné vykrytí Vašich objednávek na rozvoz prosíme o objednání zboží nejpozději ve čtvrtek do 12:00. Potřebujete-li povlečení nestandartního rozměru, prodloužené či satén, vytvořte si prosím objednávku do středy do 10:00. U pozdějších objednávek se může zbytečně posunout termín dodání.
Každý zákazník našeho velkoobchodu musí mít uzavřenou Rámcovou kupní smlouvu, která se uzavírá na dobu neurčitou a může být prodávajícím bez udání důvodů kdykoliv vypovězena. Smlouvu si stáhněte níže ve dvou vyhotoveních a potvrzené zašlete na adresu prodávajícího. Druhou potvrzenou kopii obdržíte poštou zpět. Zákazník bez smlouvy nemá dále právo nabízet a prodávat zboží, které prezentuje fa. Mobytex s.r.o. na svých webových stránkách (toto se vztahuje především na zákazníky, kteří prodávají zboží prostřednictvím vlastních webových stránek). Dále platí zákaz prodeje zboží fi. Matějovský na internetu bez kamenné prodejny.
Odeslání objednávky není podmíněno výší objednávky. Neexistuje žádný minimální odběr.
Objednávka může být doručena rozvozem naším obchodním zástupcem po celé ČR a na Slovensku zdarma nebo službou PPL. Platný ceník poštovného naleznete v sekci "Poštovné". Doručování obchodním zástupcem probíhá v pravidelných závozech. Na pravidelné závozy budete upozorněni zprávou SMS. Rozpis těchto závozů naleznete i na kalendáři, který si můžete vyžádat od našeho obchodního zástupce.
Je-li zboží skladem, je okamžitě odesíláno. Dodací lhůta se pohybuje v rozmezí 1 až 3 dnů. Prodlouží-li se doba dodání, vždy o tom zákazníka informujeme telefoničky či emailem. Doručení kurýrní službou obvykle bývá 24 hodin.
Pro komunikaci se službou PPL prosím využívejte 11 místné číslo Vaší zásilky. Pohyb zásilky můžete také sledovat na stránkách přepravce www.ppl.cz. Nejste-li si jisti, jaké má Vaše zásilka číslo, kontaktujte nás prosím emailem či telefonicky.
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit odesílateli do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Na zboží se poskytuje sleva 2% při platbě v hotovosti či na dobírku. Veškeré propsané slevy se počítají koeficientem - např. u slevy 2% se počítá /1,02, sleva 5% se počítá /1,05 atd. Slevy se neposkytují zákazníkům, kteří mají neuhrazenou fakturu. Více v sekci "poštovné".
Při vytváření objednávky je napočítána cena za zboží v Eurech podle aktuálního kurzu ČNB. Tato cena se však při fakturaci může změnit podle kurzu ČNB, který je platný pro den fakturace. Náš fakturační systém jinou formu tvorby cen neumožňuje.
Reklamaci může vyzvednou náš obchodní zástupce nebo ji můžete poslat poštou na naši korespondenční adresu.
Obchodní zástupce Vám vystaví Reklamační protokol s popisem vady zboží. Posíláte-li zboží poštou, prosím vyplňte formulář, který je ke stažení ZDE.
Reklamované zboží posím zasílejte kompletní, tedy např. u povlečení povlak na peřinu i polštář, ačkoli je vada pouze na jednom z nich.
Upozorňujeme zákazníky, kteří mají problémy s platební kázní, že jim zejména v předvánočním období nebudou vykrývány jejich objednávky! Bude poskytována pouze jedna faktura do lhůty splatnosti.
Na poslední dva závozy zbožím v roce budeme požadovat pouze platbu v hotovosti. Do konce roku musí mít všichni zákazníci zaplacené veškeré závazky vůči naší společnosti! Naši obchodní zástupci Vás budou navštěvovat v pravidelných cyklech.
Jste-li zařazeni v okruhu, kdy k Vám zboží vozí náš obchodní zástupce, přijde Vám SMS zpráva s datem rozvozu každé pondělí. Odběr těchto SMS je možné kdykoliv zrušit i kdykoliv obnovit. K této službě se registrujete automaticky.
Newsletter s informacemi o novinkách, tenčících se zásobách či vyjímečných slevách je zasílán cca 1x za 2 měsíce emailem. Odběr newsletteru je možné kdykoliv zrušit i kdykoliv obnovit. Více v sekci pravidla ochrany osobních údajů.
Když zapomenete heslo, můžete si je nechat vygenerovat znovu nebo zavolat na tel. čísla uvedená v kontaktech a my Vám problém se zapomenutým heslem pomůžeme vyřešit.